  • 1. Data: 2008-09-18 11:32:16
    Temat: skryte wykorzystywanie wizerunku osoby
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    Szanuję naszego mistrza olimpijskiego Tomasza Majewskiego za to, że jest
    sobą i nie daje się sprzedać. Niestety dziś zobaczyłem jego twarz na
    bilboardzie pewnej stacji benzynowej. Widać, że nie on bierze udział w
    reklamie, tylko reklama sobie czerpie z jego wizerunku. Forma jest
    dokładnie taka:"Producent paliwa werwa gratuluje Tomaszowi Majewskiego"
    + jego twarz na pół tablicy. Czy takie coś jest zgodne z prawem? ja nie
    chciałbym osobiście żeby ktoś w ten sposób wykorzystywał mój wizerunek.
    Mam nadzieję, że prawnik Majewskiego dobierze się do tyłka Orlenowi i
    bekną za to.

  • 2. Data: 2008-09-18 11:49:41
    Temat: Re: skryte wykorzystywanie wizerunku osoby
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 Sep 2008 13:32:16 +0200, cerutin napisał(a):

    > Mam nadzieję, że prawnik Majewskiego dobierze się do tyłka Orlenowi i
    > bekną za to.

    Ty naprawde jestes taki glupi czy tylko udajesz?
    Hint: lewy dolny róg reklamy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2008-09-18 12:41:21
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "scream" napisał:

    > Ty naprawde jestes taki glupi czy tylko udajesz?

    :)
    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35710,5661584,Tomasz
    _Majewski_twarza_Orlenu.html

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2008-09-18 12:53:36
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Sep 2008 13:32:16 +0200, cerutin napisał(a):

    > [ciach]

    Nie takie skryte:
    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35710,5661584,Tomasz
    _Majewski_twarza_Orlenu.html

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 5. Data: 2008-09-18 20:15:23
    Od: "cerutin" <n...@p...com>

    > Ty naprawde jestes taki glupi czy tylko udajesz?
    > Hint: lewy dolny róg reklamy.

    Jadąc samochodem ciężko jest przeczytać to co jest małym drukiem pod
    spodem, ale dzięki za rozwianie wątpliwości. Już myślałem, że można
    zamieścić zdjęcie dowolnej znanej osoby z podpisem: firma pozdrawia tą
    osobę.