  • 11. Data: 2008-01-28 13:59:01
    Temat: Re: skrócenie okresu wypowiedzenia
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    > Nie wiem skąd wiesz, że akurat o to chciała spytać, a w dodatku "dokonanego
    > przez pracodawcę" ;)

    A co to zmienia?

    Pracownik nie może sam skrócić okresu wypowiedzenia, dokonanego
    zarówno przez siebie, jak i przez pracodawcę.

    Nie ma czegoś takiego, jak zgoda pracodawcy na skrócenie okresu
    wypowiedzenia przez pracownika. Może być jedynie zawarte porozumienie
    stron o rozwiązaniu umowy o pracę, co jest instytucją całkowicie inną.

    Pzdr