  • Data: 2005-09-05 19:15:38
    Temat: Re: parkowanie pod blokiem - czy mi wolno...
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał:

    >Ja nie twierdze że tam mieszkam
    Ja też nie ;-)
    Wyraziłem jedynie moją opinię. Osobiscie rozróżnilbym "mieszkać" i byc
    "zameldowany". Prawnie powinno to byc nierozlaczne, ale na znaku jest
    slowo "mieszkancow'. Mysle, ze kazdy interweniujacy funkcjonariusz
    (także sędzia, gdyby przypadkiem tam sprawa trafila) indywidualnie
    bedzie interpretował co oznacza 'mieszka'. IMHO nie stosując sie do
    znaku ryzykujesz, ze nałożą na ciebie karę.

    >Czy jej wolno wobec tego podjechac samochodem
    Dla mnie konsekwentnie - nie mieszka (nie zamieszkuje), więc z prawa
    nie korzysta, bez względu czy jest to taxi czy własny samochód.

    >Poza tym moge tam nie mieszkać wg sąsiadów a mogę tam być zameldowany.
    Oczywiście (i dla mnie i dla sąsiadów), że tak !
    Może być odwrotnie, mieszkasz, a nie dopelnileś obowiazku. A dla
    ciebie jest to dziwne w naszej polskiej rzeczywistości ?

    >zeznania sąsiadów to chyba nie do końca dobry pomysł.
    A t o juz kwestia oceny dowodu np. przez sędziego ;-)

    Artur Golański