eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoskonczone liceum, niezaczete studia, wypadek - gdzie ubezpieczenie?skonczone liceum, niezaczete studia, wypadek - gdzie ubezpieczenie?
    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skonczone liceum, niezaczete studia, wypadek - gdzie ubezpieczenie?
    Date: Tue, 9 Sep 2008 14:31:34 +0000 (UTC)

    Mam nadzieję, że to jest odpowiednia grupa.
    Moja znajoma skończyła liceum w tym roku (czerwiec/lipiec).
    Złożyła papiery na studia, została przyjęta (zaczyna od października).
    Jednak pech chciał, że w pierwszych dniach września skręciła nogę
    (ma założony gips).

    Czy we wrześniu była ubezpieczona? Jeśli tak, to gdzie? Licea zazwyczaj
    mają ubezpieczenie do końca sierpnia. Szkoły wyższe od października.
    Czy należy się jej odszkodowanie i na jakiej podstawie?

    Szukałem, ale w google nie potrafię znaleźć odpowiedzi na to pytanie.
    Będę wdzięczny za naprowadzenie, gdzie konkretnie dalej szukać informacji.

    Jacek