  • 1. Data: 2007-09-26 21:35:50
    Temat: Uciążliwy sąsiad i fałszywi świadkowie
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>

    Mam od ponad roku problem ze swoim sąsiadem.
    Człowiek jest chory psychicznie (posiada rentę) i ciągle wymyśla różne
    historie na temat mojej rodziny i zakłada sprawy w sądzie.Na swoje wymyślone
    historie ma zasze fałszywych świadków - żonę, córkę i jej męża. Na szczęście
    jak na razie sąd nie daje wiary jego kłamstwom, ale nam naprawdę trudno się
    żyje. Dotyczy to wszystkich sąsiadów - bo zachowuje się w stosunku do nich
    tak samo. jakiś rok temu wspólnie z resztą sąsiadów złożyliśmy notatkę w
    prokuraturze, ale nie możemy oczekiwać cudów.
    Co w takiej sytuacji robić ? Może macie jakieś pomysły? Ostatnio dostał
    nawet adwokata ze względu na swoją chorobę.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2007-09-26 21:47:30
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad i fałszywi świadkowie
    Od: "Paweł" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam> napisał w
    wiadomości news:fdejd6$scp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Co w takiej sytuacji robić ? Może macie jakieś pomysły? Ostatnio dostał
    > nawet adwokata ze względu na swoją chorobę.

    mielismy kiedys w bloku takiego goscia co z siekiera biegał po klatce,
    ludzie sie bali wchodzic i wychodzic z bloku, mimo kilkakrotnego zglaszania
    na policje. W koncu zebralismy kilku chlopa, gosciu dostał oklep i od tego
    czasu byl potulny jak baranek. Bo jak liczyc na nasze panstwo i prawo w
    koncu tragedia by sie jakas wydarzyla.

  • 3. Data: 2007-09-26 22:45:13
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > Co w takiej sytuacji robić ? Może macie jakieś pomysły? Ostatnio dostał
    > nawet adwokata ze względu na swoją chorobę.

    Nic nie zrobisz, jedynie możesz zamieszkać gdzie indziej... Jeśli on jest
    chory, a to nie jego wina,
    to on nie mści się na was ideologicznie a wszystko realnie -choć niezgodnie
    z rzeczywistością - sam przeżywa i
    sam też z tego powodu cierpi. Będziesz chadzał więc po sądach aż go nie
    uznają za niepoczytalnego. Wtedy i tak
    jego bajki będzie ktoś weryfikował ....

  • 4. Data: 2007-09-27 07:34:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Paweł napisał(a):
> [...]
    > czasu byl potulny jak baranek. Bo jak liczyc na nasze panstwo i prawo w

    przede wszystkim trzeba myslec. Skladaliscie skargi na policantow w
    wyzszej jednostce?

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 5. Data: 2007-09-27 11:30:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

> [...]
    > wymyślone historie ma zasze fałszywych świadków - żonę, córkę i jej męża.
    > Na szczęście jak na razie sąd nie daje wiary jego kłamstwom,

    Jak on jest chory, i nie zdaje sobie sprawy z tego co robi, to nic mu nie
    zrobisz, nie jego wina, że chory. Ale jeśli kłamią zdrowi świadkowie, to jak
    najbardziej można skierować do prokuratury przeciw nim sprawę o fałszywe
    zeznania.

  • 6. Data: 2007-09-27 15:14:17
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@a...waw.pl> napisał w

> [...]
    > niezgodnie z rzeczywistością - sam przeżywa i
    > sam też z tego powodu cierpi. Będziesz chadzał więc po sądach aż go nie

    Sęk w tym, że on raczej nie jest naprawdę chory, tylko udaje bo ma rentę na
    schorzenia psychiczne. Kłamią wszyscy, cała rodzina składa fałszywe
    zeznania.

    Pozdrawiam
    Jacek