  • Data: 2003-08-06 21:41:02
    Temat: sfingowany wypadek
    Od: "Tomek Wajda" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W celu wyludzenia odszkodowania moj pracodawca zaaranzowal kolizje drogowa.
    Wykorzystujac moja zaleznosc w pewnym sensie zmusil mnie do udzialu w
    zdarzeniu.
    Braly w nimudzial dwa samochody, bedace jego wlasnoscia, z tym, ze jeden
    zarejestrowany na niego a drugi na jego ex-wspolnika.
    Podczas kolizji on prowadzil jeden pojazd a ja drugi.
    Na skrzyzowaniu doszlo do celowej stluczki.
    Ubezpieczyciel nie wyplacil na szczescie odszkodowania uznajac ze sa
    podstawy do odmowy.
    Co mi grozi jesli dzis skruszony zawiadomie o fakcie policje (
    prokurature? )
    jaka odpowiedzialnosc??