  • Data: 2004-02-27 21:01:52
    Temat: sfalszowanie podpisu na umowie
    Od: "Anna" <anna@(NOSPAM)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo prosze o pomoc.

    Moj przyjaciel (juz byly) bez mojej wiedzy sprzedal moj samochod - mam umowe
    kupna -sprzedazy, na ktorej podpisal sie moim nazwiskiem, po czym za te same
    pieniadze kupil inne auto, rowniez na moje dane i takze sie za mnie
    podpisal.

    Poniewaz minely dwa miesiace a ja auta nie zobaczylam chcialabym zglosic
    sprawe na policje.

    Oprocz tego sprzedal tez pare innych moich rzeczy (w lombardach).

    Co moze go spotkac za sfalszowanie podpisu i sprzedawanie cudzej wlasnosci?

    - Anna