  • Data: 2004-02-27 22:29:15
    Temat: Re: sfalszowanie podpisu na umowie
    Od: Marcyś <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:c1oc9s$jb0$1@helios.nd.e-wro.pl...

    > 1. sprzedaz - przestepstwo sprzeniewierzenia, pozbawienie wolnosci od 3
    miesiecy
    > do lat 5
    > (art. 284 Kodeksu Karnego)

    To zależy, jak wszedł w posiadanie tych rzeczy -
    może też być art. 278 kk, ale widełki te same.

    > 2. falszowanie podpisu...w sumie to mam problem bo nie wiem jak to sie
    > kwalifikuje.
    > moze ktos sie znajdzie bardziej doswiadczony na grupie? mi sie jedynie
    nasuwa
    > art. 270 - falszowaie dokumentow (od 3 miesiecy do 5 lat pozbawienia
    wolnosci)

    Oczywiście - i to kilka razy (umowa, urząd skarbowy,
    wydział komunikacji).
    Dodam jeszcze art. 272 kk - wyłudzenie poświadczenia
    nieprawdy przez wydz. komunikacji (zarejestrowanie
    samochodu na osobę, która w rzeczywistości go nie
    rejestrowała).