  • 1. Data: 2003-09-11 12:12:52
    Temat: sex w samochodzie a policja
    Od: "grem" <g...@p...onet.pl>

    Czy policja może interweniować jeśli uprawiam seks w samochodzie zaparkowanym
    gdzieś w lesie lub innym ustronnym miejscu?
    Jakie sankcje? Jak się bronić?
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2003-09-11 13:23:02
    Temat: Re: sex w samochodzie a policja
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "grem" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy policja może interweniować jeśli uprawiam seks w samochodzie
    zaparkowanym
    > gdzieś w lesie lub innym ustronnym miejscu?
    > Jakie sankcje? Jak się bronić?

    nie wiem czy ma jakies paragrafy :) ale z wlasnego i nie tylko doswiadczenia
    wiem ze sa wyrozumiali i albo wogole nie zwracaja uwagi, albo chwile
    pogadaja i pojada :)

  • 3. Data: 2003-09-11 13:26:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "SzerszeN"

    > nie wiem czy ma jakies paragrafy :) ale z wlasnego i nie tylko
    doswiadczenia
    > wiem ze sa wyrozumiali i albo wogole nie zwracaja uwagi, albo chwile
    > pogadaja i pojada :)

    chyba że jest susza i zakaz wjazdu do lasu ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-09-11 13:28:26
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    Na pewno mogą sprawdzić auto, stojące w środku lasu w nocy np. moze się
    wydawać podejrzane, więc mają prawo, no ale chyb anic nie grozi za to, no
    chyba, że zakłócasz ciszę nocną okrzykami czy coś takiego, albo zasmiecasz
    las, albo uprawiasz sex w aucie w południe w lasku przy drodze która jest
    droga prowadzącą na plaże kolonistów !! he he
    pozdro
    kiz

  • 5. Data: 2003-09-11 19:45:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "grem" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy policja może interweniować jeśli uprawiam seks w samochodzie
    zaparkowanym
    > gdzieś w lesie lub innym ustronnym miejscu?

    To w końcu zdecyduj się co w tym samochodzie uprawiasz.
    Sex czy seks??

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-09-11 21:17:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No cóż. Samotny samochód w środku lasu zawsze może wzbudzić podejrzenie. A
    więc podstawa do legitymowania jest jak uzasadniona. Ale ukarać, to chyba
    raczej nie można, no chyba że w szczególnych wypadkach.

  • 7. Data: 2003-09-12 10:54:00
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    > No cóż. Samotny samochód w środku lasu zawsze może wzbudzić podejrzenie. A
    > więc podstawa do legitymowania jest jak uzasadniona. Ale ukarać, to chyba
    > raczej nie można, no chyba że w szczególnych wypadkach.

    ..mnie pan ze strazy leśnej ukaral za wjazd do lasu - jest zakaz- więc w
    domyśle jak by się policjanci
    uparli mogli by ukarac za wjazd do lasu
    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2003-09-12 11:01:14
    Od: "ORLON.net" <b...@o...net>

    Użytkownik grem napisał:

    > Czy policja może interweniować jeśli uprawiam seks w samochodzie zaparkowanym
    > gdzieś w lesie lub innym ustronnym miejscu?
> [...]
    Las w rozumieniu przepisów jest miejscem publicznym a w takowym nie
    wolno uprawiać seksu czy nawet sexu ... no w zasadzie to można ale pod
    karą chłosty.
    pozdrawiam
    yagular

  • 9. Data: 2003-09-12 11:56:39
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-12 13:01, ORLON.net napisał(a):

    > Las w rozumieniu przepisów jest miejscem publicznym a w takowym nie
    > wolno uprawiać seksu czy nawet sexu ... no w zasadzie to można ale pod
    > karą chłosty.

    Albo ucięcia ręki... czy czego się tam używa ;)
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

  • 10. Data: 2003-09-12 18:30:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | ..mnie pan ze strazy leśnej ukaral za wjazd do lasu - jest zakaz- więc w
    | domyśle jak by się policjanci uparli mogli by ukarac za wjazd do lasu

    Wjazd do lasu jest zabroniony generalnie poza wyznaczonymi drogami. Z postu
    nie wynikało, że mają wjeżdżać w środek zagajnika. Boczna droga w nocy to
    też wyjście, a prawdopodobieństwo zakłócenia upojnych chwil znikome.