  • 1. Data: 2003-09-11 12:37:36
    Temat: Saga rodu Stolzmanow
    Od: "boukun" <j...@W...onet.pl>

    http://info.onet.pl/796558,11,item.html

    Zobaczcie jaka Zydowa, a akcent ma jeszcze gorszy jak Zydowka
    Gronkiewicz-Waltz, ta od bankow, nie mylic z lawkami prosze.
    Tu mi sie przypomnialo, ze dziwnym trafem serwowane nam trio bratniej formy
    "Unii Wolnosci" - Maria (ponoc mezczyzna) Rokita, Donald (Dagobert?) Tusk i
    Zyda Gilowska tez seplenia po zydowsku.

    I w ten sposob syjonisci probuja zapewnic Stolzmanowi nietykalnosc i nie
    dopuscic do rozliczenia jego grabiezy polskiego narodu. To jest skandal taki
    prymitywny sondaz Polakom wciskac. Zreszta co tu mozna mowic, jak na
    szesnastu nam serwowanych kandydatow, tylko dwoch jest Polakow. Reszta to
    sami Zydzi, dwoch Niemcow i jeden Lemek. Zreszta sami zobaczcie co nam
    przygotowuja:

    Autorski zestaw kandydatów "Polityki" stanowia: Marek Borowski, Wlodzimierz
    Cimoszewicz, Wladyslaw Frasyniuk, Roman Giertych, Zyta Gilowska, Danuta
    Huebner, Lech Kaczynski, Jaroslaw Kalinowski, Jolanta Kwasniewska, Andrzej
    Lepper, Leszek Miller, Andrzej Olechowski, Józef Oleksy, Jan Maria Rokita,
    Lech Walesa, Andrzej Zoll.

    Czarno widze przyszlosc Polski, a Zydom bedzie sie zylo coraz lepiej...

    boukun

  • 2. Data: 2003-09-11 12:41:44
    Temat: Re: Saga rodu Stolzmanow
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "boukun" [...]

    > Czarno widze przyszlosc Polski, a Zydom bedzie sie zylo coraz lepiej...
    >
    > boukun

    Ale poza tym czujesz sie dobrze ... Prawda ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-09-11 14:18:09
    Od: "boukun" <i...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "boukun" [...]
    >
    > Ale poza tym czujesz sie dobrze ... Prawda ?
    >
    > Boguslaw

    Jako Polak, nie masz szans na stanowisko...,
    a o kancelarii adwokackiej mozesz zapomniec, wszystkie juz zarezerwowane.

    boukun