  • 1. Data: 2003-09-11 11:11:57
    Temat: rozmowy przychodzące: wykaz
    Od: "Piotr [Trzykoty]" <t...@o...pl>

    Czy mogę uzyskać w jakiś sposób wykaz rozmów przychodzących pod mój numer.
    Zakładając, że to moja prywatna potrzeba (na razie), nie związana z żadnym
    postępowaniem procesowym.

  • 2. Data: 2003-09-13 16:54:24
    Temat: Re: rozmowy przychodzące: wykaz
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Dnia 2003-09-11 13:11, Użytkownik Piotr [Trzykoty] napisał:
    > Czy mogę uzyskać w jakiś sposób wykaz rozmów przychodzących pod mój numer.
    > Zakładając, że to moja prywatna potrzeba (na razie), nie związana z żadnym
    > postępowaniem procesowym.

    raczej o ile nie masz znajomości w tpsa to nie licz na to
    z punktu widzenia informatycznego jest to dość kosztowna operacja, ktora
    może trwać kilka godzin, dni - chodzi i searcha w bazie danych

    --
    #####################
    Raku

  • 3. Data: 2003-09-15 05:55:51
    Od: "SHREK" <s...@g...pl>

    Witam

    Chyba, że masz centralkę telefoniczną i odpowiednie oprogramwanie. Ja sobie
    sprawdzam u nas w firmie kto gdzie dzwonił, kto do nas dzwonił, czy rozmowa
    przychodząca została odebrana, na jaki numer wewnętrzny została przełączona
    itp. Wyjątkiem jest, akl ktoś ma zastrzeżony numer, to wtedy w miejscu
    numeru mam puste pole. A jak nie masz centralki to bez nakazu prokuratura,
    albo znajomego w TPSA raczej masz marne szanse.

    pozdrawiam,
    Hudson Hawk

  • 4. Data: 2003-09-24 14:33:20
    Od: "Jackie" <n...@y...com>

    "Piotr [Trzykoty]"
    > Czy mogę uzyskać w jakiś sposób wykaz rozmów przychodzących pod mój numer.
    > Zakładając, że to moja prywatna potrzeba (na razie), nie związana z żadnym
    postępowaniem procesowym.

    Wykaz rozmow przychodzacych (TPSA) otrzymuje sie tylko po wczesniejsyzm
    wykupieniu odpowiedniego urzadzenia (cena 39 zl) i oplaceniu uslugi tzw
    "clip" ok 9 zl miesiecznie. Centrala musi obslugiwac te usluge.
    Jesli nie dokonales tych czynnosci, nie ma szans uzyskania takiego wykazu.