  • 11. Data: 2006-11-02 21:41:25
    Temat: Re: separacja a rozwod
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > A kodeksowo mowiac, kiedy nie całkowitego i trwałego rozkładu pożycia
    > małżeńskiego.

    Kiedy nie ma całkowitego, to i separacji nie będzie.

    Marcin.

  • 12. Data: 2006-11-02 22:14:21
    Od: Ania <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin Krzemiński napisał:

    > Kiedy nie ma całkowitego, to i separacji nie będzie.

    No dobrze a co kryje sie za słowami całkowity i trwały? Bo to pojecia
    jakby względne..

    Pozdr
    A.

  • 13. Data: 2006-11-03 10:16:35
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > No dobrze a co kryje sie za słowami całkowity i trwały? Bo to pojecia
    > jakby względne..

    Całkowity rozkład pożycia małżeńskiego - nie sypiacie ze sobą, nie
    rozmawiacie, nie kupujecie ani nie gotujecie wspólnie, nie mieszkacie razem
    (a jeśli tak to tylko dlatego, że nie macie innego wyjścia).
    Trwały - nic nie wskazuje na to, żebyście w/w rzeczy mieli robić wspólnie.

    Marcin.

  • 14. Data: 2006-11-03 13:05:15
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Marcin Krzemiński <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał(a):
> [...]
    > razem (a jeśli tak to tylko dlatego, że nie macie innego wyjścia).
    > Trwały - nic nie wskazuje na to, żebyście w/w rzeczy mieli robić wspólnie.

    tak wlasnie jest czyli nie ma sexu nie mieszkamy razem nie kupujemy razem

    argument zony dlaczego separacja a nie rozwod - bo jestem katoliczka i nie moge ci
    dac rozwodu
    oczywiscie chce natychmiastowej separacji
    nie ma sznas na bycie razem [to nie jest kaprys tylko przemyslana decyzja po analizie
    tego zwiazku]
    co nie zmienia faktu ze narazie wyklucza rozwod ze wzgledu na wspomniany wyzej
    argument

    Piotr Żebrowski

  • 15. Data: 2006-11-03 18:11:09
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > po analizie tego zwiazku]
    > co nie zmienia faktu ze narazie wyklucza rozwod ze wzgledu na wspomniany

    Więc jeśli istnieją przesłanki do orzeczenia rozwodu, to jest trwały i
    zupełny rozkład pożycia małżeńskiego, to co do zasady (z ograniczeniami o
    których pisałem wcześniej), jeśli zgłosisz żądanie orzeczenia rozwodu, sąd
    powinien go orzec. Poglądy Twojej żony nie mają w sprawie żadnego znaczenia.

    Marcin.