  • 1. Data: 2006-11-01 10:01:20
    Temat: Sprawa FOZZ
    Od: "Osiol" <o...@s...pl>

    Witam.

    Czy ktoś może mi podać nazwisko prokuratora/sędziego, który oczyśćił
    Kaczyńskich z zarzutów w sprawie FOZZ?
    I w którym to mniej więcej roku było?
    Albo chociaż dać namiary na materiały dotyczące tej sprawy znajdujące się w
    Internecie?

  • 2. Data: 2006-11-01 10:23:27
    Temat: Re: Sprawa FOZZ
    Od: "calta" <c...@W...gazeta.pl>

    > Albo chociaż dać namiary na materiały dotyczące tej sprawy znajdujące się w
    > Internecie?

    Google Twoim przyjacielem.
    www.google.pl

  • 3. Data: 2006-11-01 20:34:46
    Od: "Osiol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "calta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Google Twoim przyjacielem.
    > www.google.pl

    Taaa. Najlepiej bezmyslnie odeslac na google i z glowy. Ja google to juz
    dziesiec razy na wszystkie strony przeszukalem i nic nie znalazlem. A jak
    nie masz nic do powiedzenia to sie wcale nie odzywaj.

  • 4. Data: 2006-11-01 22:08:57
    Od: "diabla" <d...@g...pl>

    Osiol napisał(a):
> [...]
    > I w którym to mniej więcej roku było?
    > Albo chociaż dać namiary na materiały dotyczące tej sprawy znajdujące się w

    Sędzia Andrzej Kryże - by Google :)

  • 5. Data: 2006-11-01 22:11:16
    Od: "diabla" <d...@g...pl>

    Dla zaintersowanych jest nawet do obejrzenia urokliwa fotka
    http://tiny.pl/rfjk

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 6. Data: 2006-11-02 10:13:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 1 Nov 2006 21:34:46 +0100,
    Osiol <o...@s...pl> screamed:

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 11:15:09 user up 11148 days, 23:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    In C++, only friends may touch your private parts.