  • Data: 2002-09-30 13:26:31
    Temat: selekcja w klubach
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, czy ktoś śledzi, ale w niektórych gremiach toczy sie zażarta
    dyskusja wywołana artykułem Wojciecha Orlińskiego w Wysokich obcasach chyba
    3 numery wstecz o slekcji w Warszawskich klubach. Otóż spora część
    dyskutantów twierdzi, że jest to działanie bezprawne ( tzn. wpuszczanie
    jednych a niewpuszczanie innych). Jako argumentu per analogiam używają
    artykuły E. Łetowskiej z Rz
    (http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_980708/
    prawo/prawo_a_4.html),
    art. 32. Konstytucji a nawet art 135 i 138 KW ( same w sobie dość ciekawe i
    dla mnie niekonstytucyjne ).

    Co Wy na to?

    Depi.