  • Data: 2006-01-09 14:59:29
    Temat: ściąganie należności od wierzyciela
    Od: odi <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zalegam pewnej firmie pieniądze za wykonanie
    usługi. Początkowo była to kwota 240 zł, wpłaciłem
    część pieniędzy i teraz jest to 170 zł (doliczono
    odsetki, było mniej do spłaty). Sprawa została
    przekazana do firmy windykacyjnej. Otrzymałem informację,
    od tejże firmy, że nie odnotowano spłaty i sprawa trafi
    do sądu. Powiedziano mi też, że zostanę obciążony kosztami
    postępowania. Nie pobieram żadnych dochodów, nie uczę się,
    nie pracuję. Jeżeli przynajmniej raz w miesiącu wpłacam
    10-15 zł na konto firmy, której zalegam to czy sprawa
    dojdzie do skutku i czy zostanę obciążony dodatkowymi
    kosztami? Czy ożeczenie sądu dojdzie pocztą, czy będę
    musiał wstawić się osobiście?

    --
    odi