  • 11. Data: 2008-02-06 09:46:19
    Temat: Re: ściąganie filmów z internetu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Feb 2008, Piotr C. wrote:

    > Nie bardzo widzę możliwość, aby nadawca X poza Polską nadając program Y
    > (niebędący własnością TVP) mógł zostać postawiony przed sąd przez... TVP, za
    > transmisję do Polski.

    Nie wiem czy było na grupie, ale mi się zdaje że (pozwolę sobie
    napisać: "standardowo") niektorzy z szefów wysokich urzędów państwowych
    mają dość ekhm... oryginalne poglądy, niektóre z nich są blisko tego
    czego sobie nie wyobrażasz :>
    Konkretnie mam na myśli poruszone na .samochody:
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/brow
    se_frm/thread/612bd963e7e51b33/6378850a9777810e

    ...ze wskazaniem tam m.in. tekstu:
    http://news.money.pl/artykul/strezynska;bedzie;cenzu
    rowac;money;pl,214,0,317654.html

    Chodzi mi przede wszystkim o *UZASADNIENIE*, pomijam samą istotę
    zagadnienia "objęcia kontrolą" (wałkowaną na .samochody).

    Zacytuję:
    "Podkreœliła, że trudno obecnie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego
    regulowane sš duże tradycyjne media, a nie sš regulowane te same
    treœci, które pojawiajš się za pomocš internetu"

    Ta pani pewnie nie słyszała określenia "dobra rzadkie", może by wiedziała
    że ilość kanałów radiowych i telewizyjnych jest jakby tak *fizycznie
    ograniczona*, i to ją odróżnia od ilości stron www, kanałów RSE
    i innych takich?
    Może by tak np. radia czasem posłuchać, o dobrach rzadkich niedawno
    w 1. PR coś było ;) (to do p. prezes, nie do Ciebie oczywiście).

    Stąd masz już tylko krok do omawianej sytuacji, tyle, że TVP powinna
    skargę skierować nie do sądu a do Urzędu Komunikacji Elektronicznej :)

    pzdr, Gotfryd