  • Data: 2006-05-08 20:38:12
    Temat: sasiedztwo
    Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Rok temu kupiłem mieszkanie, okazało sie że niedość dostatecznie sprawdziłem
    okolice.. a dokładniej co sie dzieje w okolicy, w kamienicy w której mamy
    mieszkanie jest sklep spozywczy ktory prowadzi sprzedaz alkoholu, i z tego
    powodu jest bałagan wokół domu, pełno butelek, kubeczków
    plastikowych(sprzedawanych tez w sklepie) hmm no i panów pijacych i nie
    tylko....pod sklepem i przy naszej klatce...chciałbym sie ich pozbyc - czy
    mial ktos podobny problem?? i jezeli tak to jak sobie z nim poradzil?? - i
    prosze o nie dawanie odpowiedzi w stylu: "przeprowadz sie" bo to nie wchodzi
    w gre.
    czy istnieje jakas mozliwosc odebrania koncesji wlascicielowi sklepu??

    z gory dziekuje za wszelkie porady
    jarek