    From: Damian <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sądowne wydzielenie współwłasności
    Date: Thu, 01 Jun 2006 11:56:32 +0200

    Czy ktoś orientuje się jakiego rzędu koszta trzeba ponieść aby sądownie
    wydzielić współwłasność? Mam współwłasność z bratem chorym na
    schizofrenie i mam dość tego, że policja jak przyjeżdża na wezwanie o
    zniszczeniu mojej własności tweirdzi, że nic nie mogą zrobić bo to jest
    współwłasność. Chcę wydzielić moją część żeby nikt nie mógł niszczyć
    tego co należy do mnie. Brata nie można leczyć bo się na to nie godzi
    więc nie mam innego wyjścia. Czy ktoś może powiedzieć ile orientacyjnie
    może kosztować wydzielenie własności. Mamy oddzielne domki tylko działka
    jest wspólna. Myślę, że bez podziału sądowego się nie obędzie, gdyż brat
    jest w takim stanie, że nie można z nim się w żaden sposób porozumieć.