  • Data: 2002-07-09 13:48:06
    Temat: sąd grodzki i przedawnienie
    Od: "Master2003" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    składalem przed policją wyjaśnienia i poinformowano mnie ze sprawa trafi do
    sadu grodzkiego, w zwiazku z tym mam pytania:
    1. ile trzeba bedzie czekac na ta sprawe przed sadem?
    2. kiedy sprawa sie przedawni? Dotyczy to nieuczciwej konkurencji,
    wydrukowalem reklame w ktorej podawalem ceny swoje i innych i jedna z firm
    zarzyciłe mi ich nieprawdziwosc.
    3. Czy w takim przypadku to sad musi mi udowodnic wine? czy tez ten
    obowiazek spadnie na mnie? co z domniemamiem niewinnosci - czy w polskim
    prawie cos takiego obowiazuje?
    z gory dzieki za odp.