  • 71. Data: 2008-05-28 16:24:34
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    news:g1jsvr$rtf$2@news.onet.pl...

    > Owszem, jest. PiS. Niestety za krótko rządzili :(

    i cale szczescie, bo mielibysmy 2 prl a nie 4 rp

  • 72. Data: 2008-05-28 17:07:55
    Temat: Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 28 May 2008 11:50:02 +0200, Tristan wrote:

    > Żadna. Natomiast bardzo potrzebny przepis jeżdżenia na światłach przez cały
    > rok wprowadził PiS.

    Mnie się kojarzy, że to chyba posłowie PO zgłosili taką poprawkę.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 73. Data: 2008-05-28 17:21:58
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

    > W roku 2007 sprzedano 23% więcej nowych i 21% więcej używanych samochodów
    > niż w roku 2006. To tylko jeden z kilku istotnych powodów zwiększonego
    > ruchu na drogach.

    A ile % wiecej samochodow zostalo wycofanych z obiegu ?? Mysle ze nie duzo
    mniej niz przybylo.

    Fantom

  • 74. Data: 2008-05-28 19:09:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.ubuycmlquwqst7@dhcp-192-168-2-38.local.ies.c
    o.pl
    Tomek Renik <s...@p...pl> pisze:

    > To chyba wątek na pl.soc.polityka, ale zapytam tu:
    > Kto (partia, pomysł posła) wprowadził kretyński przepis o jeżdżeniu na
    > światłach przez cały rok ?
    Projekt nowelizacji PoRD autorstwa PO, za czasów rządów PiSiorów.
    Nie robią oni wielenic, ale za to jak robią to zchrzanią.
    Dobrze, że mało robią.
    Niekontrowersyjny politycznie i mający pozory dbania o bezpieczeństwo więc
    przeszedł bez boleści, Kaczor zaparafował bo mu się opłacało i tyle.

    > jak zrobić, aby zmodyfikowali przepis i wprowadzili nakaz jeżdżenia na
    > światłach cały rok ale tylko poza terenem zabudowanym ??
    > czy to trzeba nowelizacje obywatelską, 100.000 podpisów i do Sejmu ?
    Możesz jeszcze nachodzić posłów w biurach poselskich i interpelować.

    > chodzi o to, ze w mieście, słońce, zero chmurek wszyscy w korku stoją i
    > świecą...
    To oczywista bzdura, ale przeczytaj art. 51 PoRD - czasem możesz wyłączyć.

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2008-05-28 19:14:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:483d6439$0$15123$f69f905@mamut2.aster.pl Szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > w polsce wg twojego kryterium nie ma na kogo glosowac
    Bo obecnie nie ma.
    Czubki, oszołomy, maniacy, prostacy - coś jeszcze sobie znajdą.
    Przeciętnie inteligentny i używający mózgu człowiek nie ma szans.

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2008-05-28 19:29:13
    Temat: Re: ruch drogowy ... na ?wiat3ach ca3y rok...
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    Szerszen pisze:

    > stosujac twoja retoryke, to statystyki wypadkow z tego roku to
    > potwierdzaja

    Wzrost wypadków po wprowadzenia obowiązku jazdy na swiatłach potwierdza
    sens tego obowiązku? Dobrze się czujesz?

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 77. Data: 2008-05-28 19:30:04
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    Fantom pisze:

    > A ile % wiecej samochodow zostalo wycofanych z obiegu ?? Mysle ze nie
    > duzo mniej niz przybylo.

    ...a przybyły auta dużo lepszej jakości.

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 78. Data: 2008-05-28 19:37:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 19:07
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1h76ks73swcte$.1boqzk63bh11u.dlg@40tude.net>):

    > Mnie się kojarzy, że to chyba posłowie PO zgłosili taką poprawkę.

    Możliwe. Wtedy jeszcze myśleli, a nie podążali ślepo za Donkiem Z Mózgonkiem
    Wypalonkiem Skrętonkiem.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 79. Data: 2008-05-28 19:39:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 18:24
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <483d8742$0$15105$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > i cale szczescie, bo mielibysmy 2 prl a nie 4 rp

    No, teraz mamy drugą Irlandię... Znaczy się ponuro, bez sensu i Polacy w
    ryja dostać mogą.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com