  • 51. Data: 2005-06-29 16:09:43
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    wiadomości news:d9se8c$28u$4@opal.futuro.pl...

    > OC jako "haracz"? Chyba sobie kpisz...
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    to ty chyba jestes smieszny, bo jak jezdzic nie umiesz i walisz samochodem
    we wszystko co na drodze i poboczu no to sorry.
    ja place oc i w nic nie wale nawet nie mam zamiaru a jak walne to sam se
    zabule (trzeba sie niezle postarac zeby walnac z wlasnej winy w kogos), ot
    co.

    powinni po roku zwracac oc albo skladka przechodzila by na nastepny rok bez
    wypadku tak ze nie musialbys placic. a nie bulic i bulic za nic.

  • 52. Data: 2005-06-29 16:10:40
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 10:41:55 -0500, witek <news:d9ufg3$ekc$2@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > bardzo fajna sprawa
    > zwykły projektor z wbudowanym tunerem.
    > też nie zaliczyli tego do odbiornika rtv

    Taki zwykły to on nie jest skoro kosztuje 3000 zł.

    --
    Kaja

  • 53. Data: 2005-06-29 17:53:40
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Tofifik:
    > powinni po roku zwracac oc albo skladka przechodzila by na nastepny rok
    > bez wypadku tak ze nie musialbys placic. a nie bulic i bulic za nic.

    Tego pana na prezydenta poprosze. W ramach rozszerzenia propozycji, uwazam
    ze tak samo powinno byc z ZUSem.
    Pozdr. Dulek

  • 54. Data: 2005-06-29 21:08:58
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Tofifik:
    >
    > Tego pana na prezydenta poprosze. W ramach rozszerzenia propozycji, uwazam
    > ze tak samo powinno byc z ZUSem.
    > Pozdr. Dulek

    spoko luzik mam wiecej swietnych pomyslow i jak zbiore odpowiednia liczbe
    podpisow to napewno bede kandydowal

  • 55. Data: 2005-06-30 03:06:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tofifik wrote:

    > powinni po roku zwracac oc albo skladka przechodzila by na nastepny rok bez
    > wypadku tak ze nie musialbys placic. a nie bulic i bulic za nic.

    Dziecko... Ewidentnie jesteś zbyt niedorosły, żeby zrozumieć zasadę
    działania jakochkolwiek ubezpieczeń...

  • 56. Data: 2005-06-30 03:07:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dulek wrote:
    > Tofifik:

    > Tego pana na prezydenta poprosze. W ramach rozszerzenia propozycji, uwazam
    > ze tak samo powinno byc z ZUSem.

    Rany boskie... To już Lepper byłby mniejszym złem od was dwóch...

  • 57. Data: 2005-06-30 03:09:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tofifik wrote:

    > spoko luzik mam wiecej swietnych pomyslow i jak zbiore odpowiednia liczbe
    > podpisow to napewno bede kandydowal

    ...a potem złamane zostały pieczęcie, zagrzmiały trąby i rozpoczą się
    Sąd Ostateczny...

    I wcale by to mnie nie martwiło, bo Apokalipsa byłaby piknikiem w
    porównaniu z twoją kadencją ;->

    PS: tak dla porównania, to twój 'genialny' pomysł na ubezpieczenia jest
    mniej-więcejna podobnym poziomie intelektualnym, jak propozycja
    rozwiązywania braków w finansach publicznych poprzez dodrukowanie gotówki...

  • 58. Data: 2005-06-30 05:19:54
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Andrzej Lawa:

    > Rany boskie... To już Lepper byłby mniejszym złem od was dwóch...

    Co Ty, miszczu, taki przykwaszony jestes? Malzonka nie daje i jadziesz na
    recznym?
    Pozdr. Dulek

  • 59. Data: 2005-06-30 18:48:06
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    wiadomości news:d9vnja$hs6$1@opal.futuro.pl...

    > Dziecko... Ewidentnie jesteś zbyt niedorosły, żeby zrozumieć zasadę
    > działania jakochkolwiek ubezpieczeń...
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    wiesz co chlopczyku, ty chyba pracujesz i zyjesz z takiego ubezpieczenia.
    po pierwsze zazada obowiazkowego ubezpiecznia jest tak bezsensowna, jak
    oplata za parkowanie w strefie platnego parkowania.
    ty gosciu chyba masz za duzo kasy, bo kazdy na tym forum i nie tylko wie ze
    w tej wsi 38mln wiochnenow (za wyjatkiem jakiejstam grupy) jest tyle haraczy
    ze glowa mala, a OC jest tego najwiekszym przykladem.
    jak jestes taki madry to co ci sie nie podoba w tym pomysle? co ? jestes
    trolem łosiu!