  • Data: 2010-03-17 11:41:31
    Temat: rozwiazanie umowy z netia przez emerytke - internet
    Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    sprawa dotyczy mojej mamy. Byl u niej facet z netii namowil ja na
    zalozenie sobie gniazdka do internetu - tak to podobno zostalo
    sformulowane. Cena 50 pln (nie zostalo powiedziane ze co miesiac)
    Mama podpisala umowe i teraz chce sie wycofac. 21.03 maja jej zakladac
    internet - doszlo do niej ze bedzie placic za cos czego nie chce po 50
    pln przez 2 lata.
    Ok wiem sama sobie winna podpisala umowe itd. Ale czy jest jakas szansa
    sie z tego wycofac.
    Dzwonila tam do nich, poradzono jej zeby sie skontaktowala z radca
    prawnym :(

    m[...]