  • 1. Data: 2005-09-27 19:42:37
    Temat: rozwiązanie umowy z TPSA
    Od: "Mariusz" <a...@p...fm>

    Witam,

    Mje pytanie dotyczy kwestii skuteczności rozwiąznia umowy poprzez wysłanie
    faxem na numer 9394 oświadczenia o rozwiązaniu umowy na świadczenie usługi
    pakiety internetowe tp.
    Tepsa domaga się wysłanie pocztą na adres katowicki, paragraf 13 pkt 6
    stanowi jednak: Oświadczenie Abonenta w przedmiocie rozwiązania umowy
    powinno zostać złożone w formie pisemnej w komorce organizacyjnej.

    Numer 9394 jest numerem faxowym na ktory wysyłam reklamacje itp.

    Czy zatem wysłanie faxem tejze rezygnacji odnosi skutek prawny?

    pozdrawiam
    mariusz

  • 2. Data: 2005-09-27 20:00:08
    Temat: Re: rozwiązanie umowy z TPSA
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czy zatem wysłanie faxem tejze rezygnacji odnosi skutek prawny?

    Pewnie odnosi o ile... tepsa tego chce. Jak nie zechce to "żaden faks nie
    doszedł" lub "coś przyszło ale było nieczytelne więc poszło do kosza" itp.
    A ty nie masz dowodu doręczenia pisma i nic z tym nie zrobisz.
    Lepiej zanieś papier do telepunktu i niech ci na kopii potwierdzą że
    dostali (z datą).

  • 3. Data: 2005-09-27 20:50:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Mariusz napisał(a):
> [...]
    >
    > Numer 9394 jest numerem faxowym na ktory wysyłam reklamacje itp.
    >
    > Czy zatem wysłanie faxem tejze rezygnacji odnosi skutek prawny?

    faks to nie forma pisemna

    KG