  • 11. Data: 2008-06-26 01:53:36
    Temat: Re: rozpatrzenie reklamacji - ile dni?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PlaMa wrote:

    > z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

    to ją wreszcie przeczytaj.

  • 12. Data: 2008-06-26 01:54:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marx wrote:

    > Czyli tak, rozumiem, ze oddalem sprzedawcy, on sie nie ustosunkowal w ciagu
    > 14 dni, wiec reklamacje uznal za zasadna i mam prawo domagac sie paru
    > rzeczy.

    tak

    > Tylko w jakim terminie.

    w żadnym. nie ma żadnego terminu

  • 13. Data: 2008-06-26 05:43:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 22:17:38 +0200, Marx napisał(a):

    > Sklep stosuje praktyke, ze na
    > kazdym zgloszeniu pisze sobie 'warunkowe', potem niby testuje sprzet i jesli
    > stwierdza usterke to wysylaja do producenta. Troche to bzdurnie brzmi i o
    > duzo sie moge zalozyc, ze nikt tego sprzetu nie oglada

    Raczej przegrałbyś. Ogląda, bo jeśli sklep wyśle serwisowi sprawny
    podzespół, jest kasowany zarówno za przesyłkę, jak i "testowanie" sprzętu w
    serwisie.

    AK

  • 14. Data: 2008-06-26 13:32:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Jun 2008, Marx wrote:

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał:
    [...o gwarancji...]

    > na plyte glowna, procesor czy dysk?

    Tak.

    > pokaz mi taki sklep :)

    Całe mnóstwo.
    Z "ogólnopolskich" - może być proline?
    W Zabrzu :P (a co), może być elgar? (nie pamiętałbym, jakby nie to
    że nieaktualna oferta spowodowała że pan mi osobno drukował gwarancję
    jeszcze raz, bo jedna rzecz wydała mi się za droga, a wydrukował
    już dwie gwarancje na jednej kartce :))

    > raz jeden jedyny dostalem w znak.pl ichnia karteczke, wydrukowana,
    > z warunkami gwarancji

    Czyli sam możesz pokazać taki sklep :D

    pzdr, Gotfryd