  • 1. Data: 2008-06-17 07:33:54
    Temat: rów kanalizacyjny przez moją działkę..
    Od: Krzysiek <o...@w...pl>

    Witam

    Do mojego domu będzie robione przyłącze kanalizacyjne (jak i na całej
    ulicy)- miasto funduje.
    Moja działka ma granice przy samej ulicy (na długości 40m) ale, że tak
    nie może być - płot jest odsunięty od ulicy ponad 2,5m. W odległości
    30-40cm za płotem mam posadzony rząd kilkunastu drzew (sumaki ok 12
    lat)) które osłaniają naszą działkę od ulicy.

    Czy Inwestor kopiąc rów po tym pasie (40m x 2,5m) ma prawo wyciąć moje
    drzewa (rosnące na mojej ziemi tyle że za płotem)?

    Do kopania rowu zostaje ok 2m szerokości + ulica (którą czasowo i tak
    podsypują).

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2008-06-17 08:32:01
    Temat: Re: rów kanalizacyjny przez moją działkę..
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    ma, jeśli średnica < 120 cm

  • 3. Data: 2008-06-17 08:40:48
    Od: Krzysiek <o...@w...pl>

    nurasa pisze:
    > ma, jeśli średnica < 120 cm

    a jeżeli jest mniejsza - ok 50cm ?

    nie mam żadnego prawa do swojej ziemi?

  • 4. Data: 2008-06-17 15:51:39
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > nie mam żadnego prawa do swojej ziemi?

    Masz. Ale pewną część oddajesz społeczności i tyle samo otrzymujesz w
    zamian. Dla dobra tej społeczności i twojego

  • 5. Data: 2008-06-17 21:54:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    Trzeba zajrzeć generalnie do projektu. Na przeprowadzenie kanału po Twojej
    działce gmina musi mieć Twoją zgodę. Skoro jej nie wyraziłeś, to zapewne w
    projekcie kanał jest w terenie gminnym. I tak powinno to zostać
    zrealizowane.