    From: jerry <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rezygnacja z zakupu auta używanego - zwrot zadatku
    Date: Tue, 22 May 2007 11:17:33 +0200

    Witam,
    Dałem handlarzowi zadatek na kupno auta, które oglądałem. Z braku
    mozliwości zweryfikowania informacji podanych przez handlarza (niedziela
    popołudniu, wioska) nie mogłem mieć pewności co do np. mocy silnika,
    autentyczności ksiązki serwisowej bez wizyty w ASO, czy poszperaniu w
    necie z numerem VIN.
    W domu poszukałem na forach informacji o tym konkretnym silniku,
    sprawdziłem numer vin i okazało się, że informacje podane przez
    handlarza ni jak maja się do faktów.
    Nie chcę kontynuować tej transakcji.
    Jakie mam szanse na zwrot zadatku?