  • 1. Data: 2003-09-06 18:57:24
    Temat: rezygnacja z oferty wczasowej
    Od: "Ryszard Bałucki" <r...@i...pl>

    Kochani Pomocy !
    Faxem przesłałem do biura BIG-BLUE umowę zgłoszenie udziału w imprezie
    (egipt) oraz oświadczenie, że wpłacę należność 8 bm. - po ostatnich
    prasowych informacjach o niesolidności tego biura chcę się wycofać lecz
    grożą, że cała należność tj. ponad 9 tyś zł będą dochodzić sądownie. Czy
    rezygnacja w formie mailem (faxu) wystarczy. Czy faktycznie po rezygnacji
    mogą sądownie pociągnąc mnie po kieszeni.
    Rysiek B.

  • 2. Data: 2003-09-06 19:15:18
    Temat: Re: rezygnacja z oferty wczasowej
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Ryszard Bałucki" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rezygnacja w formie mailem (faxu) wystarczy. Czy faktycznie po rezygnacji
    > mogą sądownie pociągnąc mnie po kieszeni.

    poślij faxem i listem poleconym.
    kwitek zachowaj i zapomnij o sprawie.

  • 3. Data: 2003-09-07 13:24:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na pewno nie cała kwota. Jeśli już w ogóle cokolwiek, to ewentualny utracony
    zysk. Z tym, że jeśli w piśmie powołasz się na konkretny anons prasowy
    argumentując, iż wnosisz z niego, ze nie są w stanie należycie wykonać
    usługi, to niech ewentualnie za straty sądzą się z gazetą.

    Po za tym w większości biur podróży jest taka zasada ujęta w umowę, że
    warunkiem zawiązania umowy klient-biuro jest dokonanie jakiejś przedpłaty.
    Jak rozumiem nie dokonałeś tego. No to najpewniej zgodnie z tym warunkiem do
    zawiązania umowy nie doszło, ale musisz to sprawdzić w umowie.

  • 4. Data: 2003-09-07 20:04:10
    Od: "Ryszard Bałucki" <r...@i...pl>

    Serdeczne dzięki, od dłuższego czasu śledzę Twoje posty a zawarte w nich
    konkluzje nie jednego wyratowały z opresji - jeszcze raz dzięki.

  • 5. Data: 2003-09-07 20:07:53
    Od: "Ryszard Bałucki" <r...@i...pl>