  • 1. Data: 2009-02-04 12:16:32
    Temat: rezerwy w bilansie
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    Zbliza mi sie egz z rachunkowosci. Mam pewien zestaw pytan i problem z jednym
    z nich, mianowicie:

    "Czy, jako prawnik, potrafisz podpowiedziec, jakie rezerwy w bilansie powinno
    się utworzyć w okresie kryzysu?"

    Jako antyfanka rachunkowosci i antytalent ekonomiczny odpowiadam... nie, nie
    umiem podpowiedziec. A wlasciwie jedyne co przychodzi mi do glowy to po prostu
    kapital rezerwowy. Mam jednak niejasne wrazenie, ze egzaminatora taka
    odpowiedz nie usatysfakcjonuje... ;-/

    Mozecie cos podpowiedziec? Nakierowac?

    Z gory dzieki :-)