  • Data: 2008-07-22 19:33:47
    Temat: rezerwacja noclegow przez internet - jak sie zabezpieczyc
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Nie wiem w sumie czy to pytanie na ta grupe ale mam taki problem :

    Chce wynajac pokoj na wakacje i musze to zalatwic przez internet. Osoba
    ktora to wynajmuje na pewno
    bedzie chciala zaliczke. Najwygodniej byloby mi zrobic po prostu przelew.
    Czy to sie tak robi ?
    Nie bede mial zadnej umowy ani nic. Jakie w praktyce potem sa szanse na
    wyegzekwowanie czegokolwiek
    gdyby cos nie wyszlo ? Czy ta osoba moze mi powiedziec, ze ona nic nie
    wynajmuje a te pieniadze
    potraktowala jako prezent ? Na dowod bede mial jedynie chyba maila w ktorym
    rezerwuje ten pokoj.