  • 1. Data: 2006-06-15 11:20:54
    Temat: renta inwalidzka
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Witam - czy ktoś może mi podać jakiś link z wykazem chorób uprawniających do
    renty ?? jakos nie moge znalezc na grupie...- chodzi mi o dokładny akt
    prawny

    pozdr jarojk

  • 2. Data: 2006-06-15 16:34:26
    Temat: Re: renta inwalidzka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    jarojk [###j...@o...pl.###] napisał:
    > Witam - czy ktoś może mi podać jakiś link z wykazem chorób
    > uprawniających do renty ?? jakos nie moge znalezc na grupie...-
    chodzi
    > mi o dokładny akt prawny

    Raczej takiego czegoś nie ma. Tego się nie ocenia na podstawie nazwy
    choroby tylko stanu zdrowia pacjenta. Poza tym, często się zdarza, że
    kilka samych w sobie błahych dolegliwości może rozłożyć razem
    występując skutecznie człowieka. Natomiast jest wykaz chorób
    uznawanych za zawodowe w niektórych zawodach. To jest jakieś tam
    rozporządzenie. Ale występowanie choroby zawodowej nie gwarantuje
    otrzymania renty, a jedynie jakieś tam dodatkowe gratyfikacje.