  • 1. Data: 2007-11-30 16:50:56
    Temat: reklamacja przedsiebiorcy bez karty gwar.
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    witam

    na jakiej podstawie i jakich zasadach mozna reklamowac produkt kupiony od
    firmy przez firme - posiadane dokumenty jedynie FV, karta gwaranycjna
    zaginela.

  • 2. Data: 2007-11-30 17:07:28
    Temat: Re: reklamacja przedsiebiorcy bez karty gwar.
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > na jakiej podstawie i jakich zasadach mozna reklamowac produkt kupiony od
    > firmy przez firme - posiadane dokumenty jedynie FV, karta gwaranycjna
    > zaginela.

    Jesli nie masz gwarancji to reklamujesz na podstawie niezgodnosci towaru
    z umową - z ustawy.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2007-11-30 17:25:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.11.2007 KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> napisał/a:

    > Jesli nie masz gwarancji to reklamujesz na podstawie niezgodnosci towaru
    > z umową - z ustawy.

    Przeczytaj dokładnie posta. Jak już, to na podstawie rękojmi.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 4. Data: 2007-11-30 18:16:09
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Przeczytaj dokładnie posta. Jak już, to na podstawie rękojmi.

    Rekojmia juz nie istnieje.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2007-11-30 18:19:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Rekojmia juz nie istnieje.

    Tia...
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2007-11-30 18:35:22
    Od: "Andrzej" <s...@i...the.space>

    > Tia...

    Widzę, że przespałeś parę lat. Znajdź mi jakikolwiek obowiązujący akt
    prawny, w którym jest mowa o rękojmi. Do dzieła!

    Andrzej

  • 7. Data: 2007-11-30 19:00:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.11.2007 Andrzej <s...@i...the.space> napisał/a:

    > Widzę, że przespałeś parę lat. Znajdź mi jakikolwiek obowiązujący akt
    > prawny, w którym jest mowa o rękojmi. Do dzieła!

    Ech, i jak potem wierzyć w to, że w Internecie jakąś sensowną odpowiedź na
    dowolne pytanie (mniej banalne od koloru dupy maryni) da się uzyskać...

    P.S. Wpisz w google "kodeks cywilny". Potem radź sobie sam. Do dzieła!
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2007-11-30 22:22:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.11.2007 Fickman <f...@t...pl> napisał/a:
    > na jakiej podstawie i jakich zasadach mozna reklamowac produkt kupiony od
    > firmy przez firme - posiadane dokumenty jedynie FV, karta gwaranycjna
    > zaginela.

    Rękojmi i ile jej nie wyłączono.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2007-11-30 23:24:13
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Ech, i jak potem wierzyć w to, że w Internecie jakąś sensowną odpowiedź

    Nie zadzieraj z Panem Andrzejem bo Pan Andrzej reklamował pezez pół roku
    kurczaka w Hipermarkecie i dzięki temu został Panem Doradcą On-line w sprawach
    reklamacji wszelkich :-)

    K.

  • 10. Data: 2007-12-01 11:37:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 30 listopad 2007 20:00
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > Ech, i jak potem wierzyć w to, że w Internecie jakąś sensowną odpowiedź na
    > dowolne pytanie (mniej banalne od koloru dupy maryni) da się uzyskać...

    Skoro ustawodawca sam wprowadza zamieszanie?
    Powiedz jaki ma sens, że rękojmia jest w KC a potem jest oddzielny przepis,
    który ją wyłącza dla OF? Jak ktoś czyta przepis to myśli, że rękojmi nie
    ma. Jak czyta znów KC to myśli, że obowiązuje każdego.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl