eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Wypowiedzenie umowy z winy zleceniobiorcy (dosyc dlugie)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-11-30 16:31:14
    Temat: Wypowiedzenie umowy z winy zleceniobiorcy (dosyc dlugie)
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Mam nastepujacy problem:

    Podpisana umowa o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych na okres 12
    miesiecy (zostalo jeszcze 7mc).
    Umowa podpisana jest z lokalnym dostawca internetu - w zwiazku z
    podpisaniem umowy na czas okreslony nie dostalem zadnego bonusa typu
    bezplatna instalacja, czy nizszy abonament. Poprostu musialem podpisac
    taka umowe lub zadna (wtedy ten dostawca mial monopol na moim
    terenie).

    Problem w tym, ze przez te 5 miesiecu usluga nie byla swiadczona
    prawidlowo - co miesiac skladalem reklamacje (emailem lub pisemnie) i
    za kazdym razem byla ona rozpatrzona pozytywnie - otrzymywalem rabat
    na dany miesiac.

    Czy w zwiazku z tym, ze kazdego miesiaca usluga byla skutecznie
    reklamowana - moge zalozyc ze wogole zleceniobiorca nie wywiazal sie z
    umowy o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych? I rozwiazac ta umowe z
    winy zleceniobiorcy przed czasem okreslonym w umowie i bez zachowania
    okresu wypowiedzenia?

    Bo naprawde wole placic 100% abonamentu i miec normalnie dzialajacy
    internet, niz dostawac rabat i sie meczyc na tym co mam teraz :/.

    Jesli beda potrzebne skany umowy lub regulaminu to moge je udostepnic.


    Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam
    Rafal

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1