  • 11. Data: 2009-04-15 08:01:27
    Temat: Re: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
    Od: "Gan" <s...@o...pl>

    >Kupiłem do celów prywatnych.

    Czyli jako osoba fizyczna nie na żadną firmę? No to ok.
    Masz rację. Zgłoś się do rzecznika konsumentów w Twoim mieście - on
    skontaktuje się ze sprzedawcą i wytłumaczy mu, że nie ma racji. A jak się
    nie uda to do sądu.
    G.

  • 12. Data: 2009-04-15 10:03:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 14:59:09 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Dotyczyło MZ wczesniejszych przepisów. Po wejsciu nowych nie słyszałem,
    > a wręcz z przepisu wynika coś innego. Problem jedynie mógłby się pojawić
    > jesli dokonał wczesniej naprawy tej samej usterki z tyt. gwarancji. Nb.
    > wzcesniej tez dotyczylo to tej samej usterki a i to bylo kwestionowane w
    > pewnych przypadkach.

    Obecnie problem polega na terminie zgłoszenia reklamacji z "niezgodności"
    od daty odkrycia wady. Zazwyczaj próba naprawy z "gwarancji" powoduje
    skuteczne przekroczenie tego terminu.

  • 13. Data: 2009-04-15 17:47:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-04-15 12:03, jureq pisze:

    > Obecnie problem polega na terminie zgłoszenia reklamacji z "niezgodności"
    > od daty odkrycia wady. Zazwyczaj próba naprawy z "gwarancji" powoduje
    > skuteczne przekroczenie tego terminu.

    jeżeli naprawy gwarancyjne trwają około 2 miesięcy to kolejny argument
    by zawsze reklamować na pdst niezgodności...