    From: "Wasyl" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja laptopa
    Date: Fri, 30 Mar 2007 12:57:37 +0200

    hej!
    2.03.2007 oddalem do reklamacji laptopa do Saturna
    w dniu dzisiejszym (30.03.2007) bylem w Satrurnie ale odmowili mi wydania
    towaru z reklamacji.
    - powoluja sie na warunki gwarancji laptopa i mowia ze prawdopodobnie laptop
    zaginal gdzies w firmie kurierskiej i abym czekal
    - z tego co mi sie wydaje to wg. prawa maja 14dni na naprawe lub 21 w
    przypadku koniecznosci wysylki za granice

    co Polskie prawo mowi na ten temat? czy pozostaje mi tylko zglosic ich do
    PIHu?

    pozdrawiam
    Wasyl