    From: "Arti" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja części
    Date: Thu, 5 Jun 2003 14:51:41 +0200

    6 dni temu zakupiłem nagrywarke w sklepie komputerowym, decydując między
    firmą X a Y wybrałem Y gdyż tak namawiał sprzedawca.
    Po kilku dniach sprzęt zaczą sie pusc, na gwarancji, którą szybko spakowął
    do pudełka widnieje, ze naprawa 28 dni hoc moze przedłużyć się do 90!!!!.
    Teraz pytanie: czy to , że gwarancja nie jest podpisana przez mnie daje mi
    coś?
    Jakie mam prawa, gdyż nie wiem czy w przypadku wykrycia usterki nie będe
    musiał czekać tyle czasu. Najchętniej zamieniłbym na firmę X.
    Czy to, że wykryto w ciagu 7dni upoważnia mnie do żądania zwrotu pieniędzy?
    Co jeśli okaże się, ze u sprzedawcy jest wszystko, ok??
    Czy będę musioał płacić za testowanie?

    Bardzo dziękuję za pomoc