  • Data: 2003-06-05 16:25:18
    Temat: Odp: reklamacja części
    Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy to , że gwarancja nie jest podpisana przez mnie daje mi
    > coś?
    a co ma Ci dac?gwarancja jest dobrowolna i jej warunki tez.jesli takie
    wyznaczyl gwarant a Ty chcesz z gwarancji skorzystac to na jego warunkach.

    > Jakie mam prawa, gdyż nie wiem czy w przypadku wykrycia usterki nie będe
    > musiał czekać tyle czasu. Najchętniej zamieniłbym na firmę X.

    nie musisz korzystac z gwarancji ale mozesz z niezgodnosci towaru z
    umowa.Zadac naprawy lub wymiany na nowy-wtedy w ciagu 14 dni sprzedawca ma
    sie ustosunkowac do reklamacji i ustalic z Toba czas jej zalatwienia.Jesli
    sie nie ustosunkuje to znaczy ze uznaje Twoje zadanie.

    > Czy to, że wykryto w ciagu 7dni upoważnia mnie do żądania zwrotu
    pieniędzy?

    zalezy tylko i wylacznie od dobrej woli sprzedawcy