  • 1. Data: 2005-08-08 10:23:57
    Temat: reklamacja
    Od: "ewakar" <e...@p...onet.pl>

    Zakupiłam w jednym z
    supermarketów cebulę. Po dodaniu jej do sałatek okazało się że sałatki są
    nie do zjedzenia. Cebula była ogromnie gorzka. Koszt samej cebuli był nie
    wielki, ale ponieważ zepsuła smak sałatek, poniosłam z tego powodu o wiele
    większe straty. Czy mogę w związku z zaistniałą sytuacją reklamować towar
    żądając pokrycia poniesionych strat (koszt sałatek)? A może ktoś może był w
    podobnej
    sytuacji i co z tego wynikło ?

    Pozdrawiam

    Ewa

  • 2. Data: 2005-08-08 11:22:28
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dd7bs6$ris$1@news.onet.pl>, ewakar wrote:
> [...]
    > żądając pokrycia poniesionych strat (koszt sałatek)? A może ktoś może był w

    Zapewne możesz się domagać pokrycia poniesionych straat, ale wstępnie
    zastanów się nad tym, jak zamierzasz udowodnić że:
    - tam właśnie nabyłaś tę cebulę,
    - ona jest przyczyną popsucia smaku sałatek.
    Przekalkuluj to sobie mając na uwadze koszty jakie poniesiesz wynajmując
    biegłego, poświęcając swój czas etc. I pewnie jak to zrobisz wyjdzie Ci,
    że w sumie jak za doświadczenie zapłaciłaś nie aż tak wiele :)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-08-08 15:38:05
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > zastanów się nad tym, jak zamierzasz udowodnić że:
    > - ona jest przyczyną popsucia smaku sałatek.

    może zyskała niepowtarzalny smak i aromat???

    --
    regent...
    (...)

  • 4. Data: 2005-08-08 23:16:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dd7u8t$1rm$2@213-238-101-53.adsl.inetia.pl>, regent... wrote:
    > może zyskała niepowtarzalny smak i aromat???

    W to nie wątpię, ale trzeba jeszcze o tym jakoś przekonać Sąd :)

    --
    Marcin