eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja..reklamacja..
  • Data: 2005-10-18 19:43:49
    Temat: reklamacja..
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    jakis czas temu kupilem pralke z przeceny, ktorej powodem bylo
    przytarcie obudowy. Okazalo sie, ze pralka posiadala rowniez inne wady, o
    ktorych nie zostalem poinformowany (po miesiacu odpadlo pokretlo od
    programatora, bylo klejone jakims tandetnym brazowym klejem). Mam swistek z
    powodem obnizenia ceny i podpisem sprzedawcy.
    Producent nie chce przyjac reklamacji, argumentuje, ze on nie odpowiada
    za to, ze zostalem oszukany przez sprzedawce. Sadze, ze ma racje. Sprzedawca
    zas nie chce przyznac sie do bledu, twierdzi, ze sam moglem spowodowac to
    uszkodzenie. Nawet proponowal, zebym przyjechal z pralka do sklepu (20 km,
    ani mi to w glowie - zaplacilem, zostalem oszukany i czuje, ze to oni
    powinni sie pofatygowac), Chce reklemowac u sprzedawcy na pismie i chcialbym
    powolac sie na jakies konkretne paragrafy tak, aby go nieco postraszyc. Moze
    ktos jest w stanie sypnac z rekawa jakimis? Moj cel to uzyskac zwrot kosztow
    naprawy. I juz mi rece opadaja na argumentacje w stylu 'towar przeceniony
    nie podlega reklamacji'. Przepisy przepisami, ale pan serwisant w tym
    supermarkecie po prostu nie chce zglosic tego dalej, nie chce zawolac
    kierownika. Przeciez nie bede sie z nim bił ;)

    Jezeli nadal nie bedzie chcial dokonac naprawy to gdzie moge to zglosic?
    UOKiK?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1