    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pzu i oc sprawcy ????
    From: Robert <<spam>rdb@tlen.pl>
    Date: 15 Jan 2006 08:57:22 GMT

    witam
    no i uporalem sie z cen. zamkiem i szybami a ty w piatek 13.01 bummmm :(
    gosciu z 206-stki wysiadal i mnie nie zauwazyl jak przejezdzalem kolo
    niego
    uderzyl w moj przednik blotnik.
    byla policja, dostal mandat, wymienilismy sie danymi.
    ja mam uszkodzone blotnik PP , drzwi PP (oba do wymiany), drzwi PT i
    blotnik PT (oba do lakierowania) oraz porysowane listerki prawe,
    porysowana klamka w tylnych drzwiach oraz wyrwany kierunkowskaz poczny
    prawy
    w poniedzielk mam miec wycene z pzu
    i teraz pytanie
    czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac naprawa tego w dobrym ale nie
    ASO zakladzie blacharskim
    bylem w jednym miejscu i krzykneli 1500zl + koszt elementow (blotnik i
    drzwi PP oraz kierunek i klamka)
    a po drugie czy moge domagac sie zwrotu gotowkowego od PZU zgodnie z
    kosztorysem z ASO
    i czy pzu moze wymusic na mnie szpachlowanie i lakierowanie elementow czy
    moge zadac wymiany wszystkich uszkodzoych elementow???
    czy moze ktos ma doswiadczenie z podobych sprawach bo czuje w kosciach ze
    bez pism z powolywaniem sie na ustawy, rozporzadzenia i paragrafy sie ni
    eobedzie.
    wiem ze korzystajac z oc sprawcy mage wiecej zadac niz korzystajac z AC

    pozdr
    Robert