  • Data: 2006-10-13 07:19:19
    Temat: pytanie o urlop
    Od: Badman <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ostatnio przeglądałem kodeks pracy i natknąłem się na Art. 155 cyt.
    "1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się z
    tytułu ukończenia:
    [...]
    5) szkoły policealnej - 6 lat,
    [...]"
    Właśnie przed przyjęciem do firmy również skończyłem roczne policealne
    studium (zaoczne) i się zastanawiam czy nie łapię sie pod ten paragraf
    :)
    Miałbym w ten sposób ponad 10 lat okresu pracy: 6 + lekko ponad 4 lata
    przepracowane w firmie, a co się z tym wiąże 26 dni urlopu. Z tym, że
    wykorzystałem już 20 dni, a 10 lat minęło mi we wrześniu.
    Więc jak to jest z tym urlopem ?
    Badman