  • 1. Data: 2006-10-28 08:59:36
    Temat: pytanie o umowe tvsat
    Od: "Tea" <t...@e...niedzialat>

    Witam
    Sytuacja wygląda tak: 23-10 podpisałem umowę z telewizją "N". Umowa została
    podpisana na 15 miesięcy. Tego samego dnia skonfigurowana została antena
    satelitarna i zestaw został przygotowany do odbioru. Z winy telewizji "N" do
    dzis nie mam mozliwosci odbioru programów, dodzwonić się do ich hotline'u
    jest piekielnie trudno a jak już się dodzwonie to za każdym razem zbywają
    mnie tekstem "pracujemy nad tym".
    Rozważam teraz rozwiązanie umowy ponieważ uważam, że jest to jakaś parodia.
    Pani w infolini poinformowała mnie, ze w momencie rozwiązania umowy nadal
    będę musiał płacić koszty abonamentu aż do końca trwania umowy (co jest
    troche niedorzeczne bo rezygnuje z usługi a musze za nią płacić przez
    półtora roku?). Rozumiem taką sytuacją gdybym to ja zawinił ale ewidentnie
    wina leży po ich stronie. Jak to więc będzie?
    Czy w sytuacji sporu i zrezygnowania z usługi sprzedawca jest mi zobowiązany
    zwrócić koszty montażu (130zł) i spore koszty dodzwaniania się na infolinię
    (pewnie ze 60zł) ?

    Pozdrawiam
    Tea