  • 1. Data: 2003-01-08 18:04:30
    Temat: Chcę tanio sprzedać współwłasność.
    Od: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl>

    Jakie będą problemy i jak to zapisać w akcie notarialnym sprzedaży,
    żeby urząd skarbowy mnie nie ścigał za zaniżenie wartości
    nieruchomości.
    Notariusz jest zainteresowany jak największą wartością, ja chcę
    sprzedać za dużo niższą cenę, byleby pozbyć się kłopotu. Kupujący i
    tak mieszkają tam od ok. 10 lat. Nie chce mi się z nimi procesować, a
    nikt inny w tej sytuacji nie zechce kupić, tym bardziej, że mój udział
    to tylko 1/4.