  • Data: 2003-07-11 22:19:19
    Temat: pytanie o sluzbe wojskowa
    Od: "LucasK" <u...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie , mam male pytanko , gdyz dreczy mnie pewna sprawa ,mianowice
    wlasnie skonczylem(czerwiec) szkole policealna prywatna , mam zamiar isc na
    wyzsze studia(prywatne) natomiast w miedzyczasie otrzymalem wezwanie z wku
    ze mam sie zgolosic po karte powolania i przyniesc ostatnie swiadectwo ,czy
    jak wczesniej przyniose(przed dniem wezwania) zaswiadczenie o tym ze sie
    ucze w nowej uczelni juz , to zostanie ono przyjete ? z gory dziekuje za
    odpowiedz ,acha no i w ksiazeczce wojskowej mam odroczenie do 31 sierpnia ,
    wiec nie wiem dlaczego sie do mnie doczepili teraz . pozdrawiam