  • 1. Data: 2006-08-04 21:11:52
    Temat: pytanie o instancje
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Mam pytanie do Szanownych Grupowiczow...

    Jaka jest nastepna instancja wobec Sadu Depozytowego? Mamy klopot z wyplata
    depozytu, bowiem Sad Depozytowy mimo spelnienia warunkow depozytu i
    uzupelnienia wszystkich "brakow formalnych" (pisze w cudzyslowie, bo chodzi
    o jakies urojone braki, w stylu: co pani Krysi przyjdzie na mysl) nadal nie
    chce wyplacic depozytu.

    Bede wdzieczny za podpowiedzi ew. rozwiazania sprawy + wskazanie ew.
    nastepnej instancji postepowania.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2006-08-05 17:48:39
    Temat: Re: pytanie o instancje
    Od: stern <s...@0...pl>

    Tiger napisał(a):
> [...]
    > chce wyplacic depozytu.
    >
    > Bede wdzieczny za podpowiedzi ew. rozwiazania sprawy + wskazanie ew.

    khem,
    przepraszam, a o co jest sprawa?
    o wypłatę świadczenia z depozytu sądowego?

    sąd okręgowy będzie właściwy w takim przypadku.
    powinno byc w pouczeniu

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-08-06 12:45:04
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > przepraszam, a o co jest sprawa?
    > o wypłatę świadczenia z depozytu sądowego?

    Zlodziej, ktory okradl konto zmarlej osoby na podstawie pelnomocnictwa do
    konta (ale po smierci - wiedzac o smierci), wplacil do sadu depozytowego
    ukradzione pieniadze na rzecz spadkobiercow. Po sprawie spadkowej (juz sie
    zakonczyla) i ugodzie notarialnej, na ktorej podstawie nastapil podzial
    spadku, spadkobierca, ktory otrzymal w podziale ow depozyt, upelnomocnil
    jednego ze spadkobiercow do odbioru depozytu (bo ma blizej do sadu
    depozytowego i moze wszystko zalatwiac). Od tamtej pory sad depozytowy nie
    chce wyplacic depozytu. Podejrzewamy, ze mogla sie do tego przyczynic
    poprzednia zona owego spadkobiercy, ktora moze chciec z tego depozytu
    sciagnac sobie zalegle alimenty (100 zl miesiecznie... zupelnie po
    rozbojnicku zasadzone, poniewaz ow jej byly malzonek jest psychicznie chory
    i od wielu lat niezdolny do wykonywania jakiejkolwiek pracy).