  • 1. Data: 2006-08-04 16:36:17
    Temat: Piwo bezalkoholowe
    Od: "aportos" <a...@o...eu>

    Pytanie może mało powarzne, ale czy w miejscach publicznych wolno pić piwo
    bezalkoholowe ?

  • 2. Data: 2006-08-04 17:41:35
    Temat: Re: Piwo bezalkoholowe
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu pią, 04 sie 2006 o 18:36 GMT aportos napisał na grupę:

    >Pytanie może mało powarzne, ale czy w miejscach publicznych wolno pić piwo
    >bezalkoholowe ?

    zajrzyj do ustawy o wychowaniu w trzezwosci. Nie wolno pic napojow
    alkoholowych powyzej chyba 0,5%. Ponizej mozna, nawet jak sie nazywaja
    Wódka bezalkoholowa.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 3. Data: 2006-08-04 18:30:21
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisał w wiadomości
    > zajrzyj do ustawy o wychowaniu w trzezwosci. Nie wolno pic napojow
    > alkoholowych powyzej chyba 0,5%. Ponizej mozna, nawet jak sie nazywaja
    > Wódka bezalkoholowa.

    Masz oczywiście 100% racji, ale... http://tiny.pl/t3gb :-)

    Piotr

  • 4. Data: 2006-08-04 19:52:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    PiotRek napisał(a):

    > Masz oczywiście 100% racji, ale... http://tiny.pl/t3gb :-)

    Ale w tym przypadku chyba nic nie wiadomo o rozstrzygnięciu?

    M.

  • 5. Data: 2006-08-05 09:30:13
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Ale w tym przypadku chyba nic nie wiadomo o rozstrzygnięciu?

    Ano właśnie nie wiadomo (albo mi coś umknęło).

    Piotr