  • 81. Data: 2010-05-21 04:49:08
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ht42k8$rgh$...@n...onet.pl...
    >
    > Zbierają do 20, czy 24 punnktów? Jak przekroczą "magiczną" barierę to co
    > wtedy? Zabiorą nieistniejące prawko?

    Znów spuentuję dowcipem. Autentyk, a więc raczej przypowieść:
    W dziekanacie, zamierzchła komuna przedsolidarnościowa:
    Pani:
    - Jak nie dostarczy pan tego zaświadczenia, to odbierzemy panu stypendium!
    - Ale ja nie mam przyznanego stypendium...
    - To przyznamy i odbierzemy!

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 82. Data: 2010-05-21 06:01:38
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    > Johnson, przecież wiesz dobrze, że żyjemy w systemie niewolniczym, w
    > którym Pan decyduje co i jak Niewolnik ma robić, aby nie przynieść Panu
    > szkody. Fakt, że Pan żyje z Niewolników, i to oni na niego pracują, nie
    > oznacza, że Niewolnicy mogą sobie robić co chcą (np. nie zapinać pasów).

    Bzdura.

    Skoro chcesz jeździć, to musisz się dostosować do istniejących przepisów.
    Nie chcesz się dostosować, to masz wybór:
    a. nie jeździsz
    b. płacisz mandat

    Gdzie tu niewolnictow. Przecież masz wybór. Nikt Ciebie nie zmusza do
    jeżdżenia.

  • 83. Data: 2010-05-21 06:30:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie zaprzeczam. Tylko powiedz szczerze, że wolałbyś być warzywem do końca
    > życia, czy zginąć szybko i bezboleśnie? Pasy nie gwarantują 100%
    > bezpieczeństwa. Gdyby państwo chciało dbać o bezpieczeństwo to zakazałoby
    > handlu niebezpiecznych fotelików dziecięcych, kazało wszystkim zakładać
    > kask, a nowe auta musiałyby mieć klatkę bezpieczeństwa.

    zdecydowanie wolalbym umrzec. Dlatego jestem takze zwolennikiem eutanazji
    (obwarowanej dluga procedura, psychologami iiiitd).

  • 84. Data: 2010-05-21 06:51:32
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    > Nie tylko twojej rodziny, ale także współpasażerów, których zabijesz.

    Lotem przez okno???
    --
    Niebieski

  • 85. Data: 2010-05-21 07:14:35
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    Temat i tak zwesklował, więc się dołożę.

    On 2010-05-19 11:24:20 +0200, "qwerty" <q...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości grup
    ,40_mandatow_na_godzine.html

    "Jeżeli

    > Osobiście dla mnie zmuszanie do zapiania pasów to kretyństwo.

    A osobiście nie dla ciebie?
    A dla ciebie nieosobiście?
    A nie dla ciebie nieosobiście?

    --
    Bydlę

  • 86. Data: 2010-05-21 07:21:25
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-19 13:46:51 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Liwiusz napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Mnie oburza, że nie mam z czego

    Czyli oburzasz się na swoje lenistwo, bo wystarczy wejść do sklepu i kupić.

    > ani nie mogę strzelać do piratów drogowych

    No, to już inna sprawa. :-)

    --
    Bydlę

  • 87. Data: 2010-05-21 07:23:29
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-19 21:31:12 +0200, Johnson <j...@n...pl> said:

    > Łeeee ... a coś z sensem napisz.

    Pewnie chodzi o to, że z jednej strony jest sprawca, a z drugiej ofiara.
    Ofiara (oprócz tego, że wolałaby nie być ofiarą) będzie zapewne
    optowała za pewnością otrzymania odszkodowania...

    --
    Bydlę

  • 88. Data: 2010-05-21 09:33:28
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zbierają do 20, czy 24 punnktów? Jak przekroczą "magiczną" barierę to co
    wtedy?
    > Zabiorą nieistniejące prawko?

    zabieraja DO i nie mozesz glosowac

    :P

    Icek

  • 89. Data: 2010-05-21 09:36:50
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nawet jeśli nie, to nie z powodu fotelików, a mniejszego ruchu.

    dobra statystyka moze uwzglednic wiekszy ruch. Nie chce porownywac wartosci
    bezwzglednych.

    Powiedzmy, ze na euro przyjedzie 4 miliony ludzi a przestepczosc w tym
    czasie wzrosnie o 1% to czy wzrosnie czy zmaleje ?

    > Bo są inne powody jej wzrostu.

    wszystko rozbija sie o to, ze wprowadza sie rozwiazania, ktore zmuszaja
    obywatela do konkretnego dzialania. Niestety nie widac pozytywnych skutkow.
    Powinno sie badac czy jak wprowadzilismy obowiazkowa jazde na swiatlach czy
    jest z tego jakikolwiek pozytywny efekt

    Icek

  • 90. Data: 2010-05-21 10:37:49
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Lotem przez okno???

    wiesz, czasami zdarza sie dachowanie i takie latajace niezapiete zwloki moga
    bez problemu zlamac kark osobie w ktora akurat uderza.
    wieksza wyobraznia ci potrzebna. wypadek to nie tylko strzał w drzewo lub
    czołówka. czasami dachujesz czasami dostajesz w bok a czasami w tyl....

    pasy wprowadzaja pewne zagrozenia ale sa one kompensowane z nawiazka w
    postaci mniejszych obrazen.
    uwazam natomiast ze obowiazkowym wyposazeniem samochodu powinien byc noz do
    pasow.