  • 61. Data: 2010-05-20 09:52:35
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ht2vck$auh$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > Publiczna kasa to kretyństwo. Wystarczy zlikwidować publiczną "służbę"
    > zdrowia, a większość problemów zniknie.
    >

    > aha, a mądrusiu jeśli nie masz ubezpieczenia i czlowiek w wieku
    produkcyjnym
    > przestaje produkowac to kto traci? tylko on? jakby tak bylo to ok.
    > ale tracimy wszyscy na kazdej niepracujacej osobie.

    i to uzasadnia panstwowa publiczna sluzbe zdrowia ?

    Icek

  • 62. Data: 2010-05-20 09:54:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > widocznie malo precyzyjnie postawiles temat. dziecko bez fotelika w
    > saomchodzie to nie blachostka jaka sugerujesz.

    kiedys nie bylo fotelikow. Czy byla wieksza smiertelnosc dzieci w wypadkach
    ?

    Jak przy 100km/h masz zdrzenie z drzewem to czy fotelik czy pasy to i tak
    najprawdopdoobniej trumna

    Co innego w miescie przy kolizjach. Dziecko nieprzymocowane moze poleciec i
    sobie zrobic krzywde. Pytanie czy sa jakies wiarygodne statystyki na ten
    temat.

    Czy to nie jest tak, ze nadopiekuncze panstwo sobie zrobilo swiatla,
    foteliki, pasy a jakos obnizki wypadkow i smiertelnosci nie widac.

    Icek

  • 63. Data: 2010-05-20 11:57:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał Gut pisze:

    > widocznie malo precyzyjnie postawiles temat. dziecko bez fotelika w
    > saomchodzie to nie blachostka jaka sugerujesz.

    Sugeruje tylko że artykuł jest tak napisany że sugeruje że dziecko
    dostaje mandat i 3 pkt karne.

    --
    @2009 Johnson

  • 64. Data: 2010-05-20 12:14:03
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ok teraz jasno i klarownie

  • 65. Data: 2010-05-20 12:16:44
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > i to uzasadnia panstwowa publiczna sluzbe zdrowia ?

    jesli w ten sposob ochroni sie interes publiczny (wiec i twoj i moj i
    innych) to tak. z tym ze mowilismy o ubezpieczeniach zdrowotnych a nie
    sluzbie zdrowia - to trzeba rozroznic. sluzba zdrowia imho powinna byc
    prywatna - szpitale by dotad powstawaly dokad bylby rynek nienasycony, a
    zarzadzanie przez profesjonalistów spowoduje dodatnie saldo po stronie
    szpitala a nie mnozenie w kolo dlugow.

  • 66. Data: 2010-05-20 12:17:56
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    bo kierowca jako pasazer musi miec wiedze o koniecznosci zapinania pasow
    pasazer cywilny ;P jako pasazer tez musi miec, natomiast od niego nie
    wymagali tej wiedzy na prawie jazdy.

  • 67. Data: 2010-05-20 12:21:57
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 19 May 2010 11:28:46 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Chodzi o to, aby go stać było na mandaty? ;)

    Na prywatny helikopter :>
    --
    marcin

  • 68. Data: 2010-05-20 12:23:09
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 19 May 2010 08:42:30 -0500, witek napisał(a):

    > a potem?

    Potem to samo co z palaczami, alkoholikami i zawałowcami z miażdżycą i 50kg
    nadwagi. Czemu tylko niezapinających chcesz wykluczać?
    --
    marcin

  • 69. Data: 2010-05-20 12:29:39
    Od: he(R)sk <w...@i...pl>

    On Wed, 19 May 2010 10:33:15 +0200, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,7901785
    ,40_mandatow_na_godzine.html

    > "Jeżeli pasażer nie zapnie pasów też dostanie 100 zł mandatu, a jeżeli ma
    > prawo jazdy to też 2 punkty karne."

    > Icek

    Kolejny idiotyzm. Co Policje obchodzi czy zapinam pasy?
    Wylece przez okno przy czolowce, problem mojej rodziny.
    Nadopiekunczosc panstwa dochodzi do absurdu.

    --

    HeSk

  • 70. Data: 2010-05-20 12:37:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Kolejny idiotyzm. Co Policje obchodzi czy zapinam pasy?
    > Wylece przez okno przy czolowce, problem mojej rodziny.
    > Nadopiekunczosc panstwa dochodzi do absurdu.

    nie trzeba bedzie Ci emerytury wyplacac. Same plusy ;P

    Icek