    From: "student" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przyjecie na uczelnie
    Date: Mon, 11 Sep 2006 09:03:17 +0200

    jestem w troche trudnej sytuacji, mianowicie:
    w roku 2005 zdalem egzamin na studia (akademia medyczna) i zostalem
    przyjety. z powodu choroby nieuczeszczalem od grudnia na zajecia -i
    nieotrzymalem wszystkich zaliczen.
    dowiedzialem sie w dziekanacie, ze mam dwa wyjscia: albo powtarzac odplatnie
    rok, albo zdac jeszcze raz egzamin. zlozylem do dziekana podanie o
    _nieodplatne_ powtarzanie roku, lub o wsteczny urlop - oba warianty raczej
    sa nierealne, dlatego (podpowiedziano mi takie wyjscie) zdawalem jeszcze raz
    egzamin, i zdalem go. moje nazwisko jest na liscie przyjetych w internecie i
    emailem otrzymalem taka informacje.

    teraz dowiedzialem sie w rozmowie telefonicznej, ze zostalem skreslony z
    listy przyjetych, poniewaz niedostarczylem oryginalu swiadectwa dojrzalosci
    w terminie podanym w liscie poleconym, ktory byl do mnie przeslany (a
    ktorego nieodebralem, bo nie bylo mnie akurat w domu). w ankiecie
    zaznaczylem, ze zdawalem rok wczesniej i zostalem przyjety (wiec logicznie
    rzecz biorac powinni wiedziec, ze oryginal swiadectwa jest w dziekanacie).
    nieotrzymalem rowniez zadnego pisma o skresleniu mnie z listy przyjetych.

    teraz komisja rekrutacyjna odsyla mnie do dziekanatu, dziekanat do
    komisji... i radza, zebym pisal prosbe do dziekana o przyjecie, lub
    reklamacjie itp!

    czy sa na to jakies regulacje prawne? czy maja prawo mnie tak odsylac? co
    robic?