  • 11. Data: 2007-01-06 12:03:44
    Temat: Re: przyjac mandat czy nie ?
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 6 Jan 2007 05:35:47 +0100, Maluch napisał(a):

    > "zoom" <k...@c...pl> wrote in message

    Masz jakis kompleks? :/

    --
    marcin

  • 12. Data: 2007-01-06 12:08:10
    Od: "zoom" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Hę? A z czego to wynika?

    z tego ze mozna wjezdzac z obu stron - z drugiej moga
    tylko pojazdy sluzb miejskich ... to czy ktos podprowadzil
    znak nie interesuje mnie (wydaje sie, ze jednak nie bo nie
    ma cienia sladu - z tamtej strony jest to osobny znak na osobnym
    statywie - zostalby przynajmniej slup lub dziura w ziemi)

  • 13. Data: 2007-01-06 12:17:01
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "zoom" <k...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > ma cienia sladu - z tamtej strony jest to osobny znak na osobnym
    > statywie - zostalby przynajmniej slup lub dziura w ziemi)

    Nie jest ważne co było, czy nie było a powinno być. Ważne, że gdy jechałeś
    policjant nie zatrzymał Cię, ponieważ nie było widocznie takiego powodu. I
    teraz nie ma co mówić o jakimś mandacie.
    --
    Maluch

  • 14. Data: 2007-01-06 12:22:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To oni musieliby udowodnić, że wjechałeś pod prąd...
    >
    > Aha - zakładam, że to faktycznie był zakaz wjazdu (czyli była to droga
    > jednokierunkowa), a nie zakaz ruchu.

    ale nawet jak byłzakaz ruchu postawiony tylko z jednej strony, to
    wjezdzajacy z drugiej strony nie musi raczej o tym wiedziec, prawda?

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 15. Data: 2007-01-06 12:49:54
    Od: "zoom" <k...@c...pl>

> [...]
    > policjant nie zatrzymał Cię, ponieważ nie było widocznie takiego powodu. I
    > teraz nie ma co mówić o jakimś mandacie.

    dzieki za pocieszenie - kasa mi na drzewach nie rośnie ... :-)

  • 16. Data: 2007-01-06 14:01:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > ale nawet jak byłzakaz ruchu postawiony tylko z jednej strony, to
    > wjezdzajacy z drugiej strony nie musi raczej o tym wiedziec, prawda?

    Tylko że to jest wtedy błąd w oznakowaniu. I może być mały problem.

    Wyobraź sobie, że jest zakaz ruchu, nie przyjmujesz mandatu, sprawa
    trafia do sądu i... w międzyczasie brakujący znak dostawiono.

    I teraz jak udowodnisz, że faktycznie do wtedy nie było? ;->

  • 17. Data: 2007-01-06 16:15:24
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

> [...]
    > trafia do sądu i... w międzyczasie brakujący znak dostawiono.
    >
    > I teraz jak udowodnisz, że faktycznie do wtedy nie było? ;->

    Szybka fotka miejsca zdarzenia. Najlepiej z datownikiem ;-)

    pzdr., Jacek

  • 18. Data: 2007-01-06 16:28:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek P. Urbanowicz wrote:

    > Szybka fotka miejsca zdarzenia. Najlepiej z datownikiem

    I co to niby udowodni? Widziałeś kiedyś aparat fotograficzny nie
    pozwalający użytkownikowi ustawić daty?

    PS: i wycinaj delimitery...

  • 19. Data: 2007-01-06 17:51:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > I co to niby udowodni? Widziałeś kiedyś aparat fotograficzny nie
    > pozwalający użytkownikowi ustawić daty?

    no to tradycyjne zdjecie z gazeta.
    BTW nadal mam nadzieje ze w takiej sytuacji POLICJANCI nie próbowaliby
    okładamc sadu!

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw

  • 20. Data: 2007-01-06 17:51:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > I co to niby udowodni? Widziałeś kiedyś aparat fotograficzny nie
    > pozwalający użytkownikowi ustawić daty?

    przyszło mi do głowy, ze moznaby tez znaleźć w ZDM pracowników
    ustawiajacych ten znak.

    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"