  • 181. Data: 2013-05-17 15:02:27
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2013 14:52, Liwiusz pisze:

    > I jeszcze sanepid na cyganów nasłać :)

    Przepisy są po to, aby je wykorzystywać ;)

  • 182. Data: 2013-05-17 15:03:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-17 15:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Istotne. Sprzedaż w sklepie to jedno - prosta i trywialna sprawa.
    >
    > A w przypadku leczenia lekarz zupełnie autentycznie może nie czuć się na
    > siłach. I jak udowodnisz, że tylko udaje?

    Nie rozumiem związku tego pytania z dyskusją.

    --
    Liwiusz

  • 183. Data: 2013-05-17 15:07:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    zgred napisał(a) :

    > Utrudnianie ruchu pieszych, narażanie na poważne uszkodzenie ciała
    > wskutek nadziania się okiem na nogę przewróconego statywu...
    > Ty się chłopie ciesz, że nie siedzisz i masz wszystkie (no - te, co
    > miałeś przed tym epizodem) zęby!

    I jak każde spotkanie z "władzą" można uznać za szczęśliwe, jeśli
    skończyło się tylko "a mógł zabić" ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 184. Data: 2013-05-17 15:07:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2013 15:03, Liwiusz pisze:

    > Nie rozumiem związku tego pytania z dyskusją.

    Przepis z KW zabrania (obiektywnie) nieuzasadnionej odmowy sprzedaży.
    Jeśli jest obiektywnie uzasadniona - odmawiający jest czysty.

    Nadal nie rozumiesz?

  • 185. Data: 2013-05-17 15:23:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-17 15:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Przepis z KW zabrania (obiektywnie) nieuzasadnionej odmowy sprzedaży.
    > Jeśli jest obiektywnie uzasadniona - odmawiający jest czysty.
    >
    > Nadal nie rozumiesz?

    Nie rozumiem, dlaczego się mnie pytasz o trudności dowodowe.

    --
    Liwiusz

  • 186. Data: 2013-05-17 15:26:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2013 15:23, Liwiusz pisze:

    > Nie rozumiem, dlaczego się mnie pytasz o trudności dowodowe.

    No to faktycznie bardzo mało rozumiesz.

  • 187. Data: 2013-05-17 15:27:35
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    //A jakby np. powołał ....

    myślę ,że gapami karmiony nie jest i powoływał się na wszystko łącznie z
    prawem naturalnym (cokolwiek ono znaczy)

    Jeszcze ta poprawność polityczna wyjdzie nam bokiem

  • 188. Data: 2013-05-17 15:36:42
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-17 14:50, quent pisze:
    > W skrócie. Restaurator powinien drżeć na samą myśl, że kogoś może otruć.
    > Dziś tak niekoniecznie jest. Sanepid na pewno tego nie zapewnia.

    Nie zapewnia, ale ogranicza skalę zjawisk. Nie wszędzie zadowalająco,
    ale działa, w przeciwieństwie do mrzonek "powinno się".

    > Już Liwiusz napisał - słyszałeś kiedyś o przypadku afery wykrytej przez
    > sanepid a nie przez ludzi/media?

    Liwiusz to jakiś nieomylny prorok?
    http://lmgtfy.com/?q=sanepid+wykry%C5%82+2013
    Lubisz powtarzać po kimś jak papuga, bez zastanowienia?

    > "wolna od ingerencji państwa" - to chyba dosyć jasne?

    Jasne. Swoboda _podejmowania_. Nie oznacza braku jakichkolwiek
    ograniczeń.

    > Ja nie jestem na tyle naiwny, że wierzę, że da się wprowadzić wolny
    > rynek w PL, że możliwa jest wolność gospodarcza bez ograniczeń.
    > Chodzi o dążenie do celu.
    > Chodzi o to aby ludzie przestali patrzeć na świat przez czerwone
    > okulary, porzucili retorykę lewicową i wreszcie o to aby zmienić prawo.
    > Poszerzyć wolność gospodarczą jak się tylko da.
    > I to jest dobre zwłaszcza dla najbiedniejszych.

    Ale ja pytam o powód, dlaczego według ciebie wolność gospodarcza ma
    być najświętsza, ważniejsza od wszystkich innych praw. Poetyckie
    bajania o lewicowości możesz sobie darować. Do komuchów tak samo mi
    daleko jak do was, upr-owców, zresztą mentalnie trudno was odróżnić.

  • 189. Data: 2013-05-17 16:05:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-05-16 10:39, quent pisze:

    > Powinien móc pomiatać do woli, kim chce! Pomiatać w sensie - nie
    > obsłużyć. Każdy właściciel np. restauracji powinien móc zabronić wstępu
    > komu tylko chce itp.

    Ależ przecież tak już jest. Tzw. selekcja klienteli w lokalach
    gastronomiczno-rozrywkowych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 190. Data: 2013-05-17 17:00:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kn5dfa$kns$1@node1.news.atman.pl>,
    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > Ależ przecież tak już jest. Tzw. selekcja klienteli w lokalach
    > gastronomiczno-rozrywkowych.

    OK, to sa prywatne lokale i nic mi do tego.

    Ale chodzi mi o to zeby funkcjonariusz panstwowy nie zachowywal sie jak
    pospolity bramkarz z dyskoteki i nie dzialal wg wlasnego widzimisie.
    'Ten moze fotografowac, a ten nie moze bo mi sie nie podoba.'

    Czy moglibysmy wrocic do meritum?
    --
    TA